Jag kommer tillbaka.

Mitt mål när jag började blogga var att komma lite närmre det som är jag. Jag ville vara sann i mitt uttryck och förmedla sätt som, såväl för mig, som för andra, kan bidra till att vara lite mer här och nu. Jag bestämde även att jag skulle skriva minst ett inlägg varje dag. Det senare har jag lyckats med – men nu i slutet kanske inte riktigt så som jag förutsatt mig, utan mer på bekostad av mitt autentiska jag. Så vill jag inte att det ska vara. Det är inte meningen.

Dessutom, den senaste veckan av sjuka barn tar ut sin rätt. Jag behöver ladda upp och ladda om. Ta en paus. En bara-vara-paus. Hitta tillbaka till det som är jag.

Så det tänker jag göra nu. Ta en bloggpaus. Ungefär en vecka sisådär. Sen kommer jag tillbaka. Det hoppas jag att ni också gör. Ta hand om er, och varandra. Vi ses!

20120331-082246.jpg

4 kommentarer

Under Allmänt

4 svar till “Jag kommer tillbaka.

  1. Linda

    Finns kvar här 🙂 ibland behöver man en vilostund från bloggandet med 😉 KRAM på dig!!

  2. Helén

    Risken är väl att det kan bli som ett tvång, onödiga krav att ställa på sig själv. Njut i pausen 🙂
    Kram på dig vännen ❤

Lämna en kommentar