I lugn och ro.

20120422-155045.jpg

20120422-155021.jpg

En välbehövlig paus i tillvaron idag. Hemmamys med barnen. Vi var sovit länge och jag försöker göra allt så långsamt det går. Vi behöver sakta ner allihop.

Efter lunch tog vi en liten promenad till kiosken och sedan en fikapaus i trädgården. Ikväll blir det träff hos kompisar. Känns så bra. Att göra saker i lugn och ro och för att det är kul eller mysigt.

Känner att jag hämtar andan. Precis vad jag behöver. Livet är inte alltid så lätt. Man måste bemöta det med mod, hopp, glädje, tålamod och kärlek. Jag fyller på mig själv och känner viljan och tilliten återvända. Allt kommer att bli bra.

2 kommentarer

Filed under Barnen, Livet, Medvetenhet

2 responses to “I lugn och ro.

  1. Caroline

    Det var såå mysigt att ni kom o hälsade på! Max var ju dessutom överförtjust när alla tjejerna sprang runt o lekte o stojjade. Somnade direkt när alla gick. Härliga ungar! Härlig Marie! <3

Kommentera

